środa, 21 sierpnia 2013

Fryzury dla włosów cienkich 1 - kucyk z dobierańcem

Jako, że jestem posiadaczką cienkich włosów z własnego doświadczenia wiem, że ułożenie ich tak aby nie wyglądały smętnie jest niesamowicie trudne. Kiedy ktoś ma grube włosy prosty kucyk wygląda ładnie, ma objętość... O warkoczach nie wspomnę. Dlatego też wpadłam na pomysł aby podzielić się z Wami moimi fryzurami, ułożeniami włosów na każdą okazję. W Internetach jest wiele fryzur, tutoriali i owszem. Niestety zazwyczaj wszystkie pokazywane są na włosach grubych i często też tylko na takich się w stu procentach sprawdzają. Niestety jednak mam za ciemne włosy (oraz jestem słabym fotografem) i bardzo ciężko jest mi uchwycić na zdjęciach takie rzeczy jak zaplatania i upięcia :( Niemniej, jeśli mi się to uda, to po prostu zdjęcie swojej fryzurki i jak to wygląda faktycznie na cienkich włosach dodam.
Dzisiaj przychodzę do Was z kucykiem, który nie potrzebuje tapirowania, kręcenia. Owszem, można, ale po co niszczyć włosy kiedy nie zawsze jest to potrzebne? Jednak, aby zwiększyć objętość włosów już w samym kucyku polecam po prostu na noc zapleść warkocz :)
(jeżeli klikniecie to się powiększy)
Można zapleść i warkocz francuski (taki jak tu), ale także warkocz holenderski czyli "odwrócony francuski". Fryzura ta może być też dobrą alternatywą dla osób, które kucyki lubią, a nie chcą przeciążać cebulek. Warkocz francuski sprawia, że włosy nie są tak ciągnięte.
Udało mi sie jako tako uchwycić mojego kucyka. Telefonem, bo było mi łatwiej niż aparatem :)
Kucyk nie jest zrobiony perfekcyjnie, splot nie jest ciasny. Z jednego bardzo prostego powodu. Nadaje to objętości, która jest bardzo pożądana przy włosach cienkich ;)
Tutaj widać jak niedokładny jest ten splot i jednocześnie widać ile nadaje on objętości na czubku głowy. Przez to fryzura nie jest płaska i to bez tapirowania ;) 
Pozdrawiam, 
Ms.Yuuki

1 komentarz: