piątek, 3 maja 2013

Odżywianie włosów

Witam Was po przerwie. Przychodzę do Was z Postem o odżywianiu moich włosów.
Odżywianie
  1. Artiste, Hair Care & Styling, Odżywka intensywnie regenerująca - jest to moje drugie opakowanie tej odżywki. Dzięki niej nie muszę laminować włosów, co jest dla mnie dość kłopotliwe i męczące. A przede wszystkim używanie tej odżywki jest o wiele bardziej bezpieczne, bo nie musimy się obawiać mocnego przeproteinowania. Odżywka w składzie ma bardzo wysoko, bo na 4 miejscu keratynę czyli białko budujące nasze włosy. Wszystko, co napisał producent na etykietce sprawdza się. Włosy są grubsze, błyszczące, ale odżywka nie nadaje się do stosowania solo i za często. O czym nie wiedziałam, kiedy miałam pierwsze opakowanie. Dlatego często mieszam ją z odżywką nawilżającą i stosuję ją 2 - 3 razy w tygodniu. Efekty nie trzymają się tak długo jak po laminowaniu, ale nie przeszkadza mi to zwłaszcza, że moje włosy dosłownie ją piją. Cena 4,49/ 250 ml drogerie Natura
  2. Garnier Fructis Fruity Passion Odżywka w kremie - już ją denkuję na szczęście. Zwykła odżywka, nie nawilża specjalnie, znam lepsze odżywki, bardziej nawilżające. Do tej nie wrócę zbyt chętnie. 
  3. Joanna Naturia, len i rumianek - odżywka bez spłukiwania do włosów zniszczonych po trwałej ondulacji lub rozjaśnianiu - nie obciąża włosów, ciężko z nią przesadzić, ułatwia rozczesywanie, zabezpiecza końcówki i zapobiega wysuszeniu. Niesamowicie wydajna. Mam ją od listopada, a nie zużyłam nawet połowy :) 5zł/200 ml drogerie Natura 
  4. BingoSpa maska do włosów z masłem Shea i pięcioma algami - nawilża, łagodzi, nie powoduje wypadania włosów. 8zł/500 g Tesco 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz