piątek, 12 kwietnia 2013

Czego używam do mycia włosów?

Witam Was, 
za mną trzecia porcja drożdży. Na pewno nie jest to smak mojego życia, ale ogromnej tragedii nie ma. piję 1/4 kostki dziennie, zalewam wodą, czekam aż zginą, potem dodaję do tego syropu karmelowego do kawy i jakoś da się to znieść. Jednak pijąc drożdże zatkam nos i wypijam na raz. Tak jest zdecydowanie łatwiej. Czego się nie robi dla pięknych włosów... ;)  
Czym myje włosy?
Fotograf ze mnie żaden ;) Mam nadzieję jednak że z czasem się w tym wprawię ;) 
  1.  Odżywka do włosów suchych i normalnych Garnier Fructis Fruity Passion, ma bardzo ładny skład, bo na piątym miejscu olej kokosowy, a z tym jeszcze nie miałam do czynienia i dobrze, że nie kupowałam samego oleju kokosowego, bo byłyby to dla mnie pieniądze wyrzucone w błoto. Moim włosom nie zawsze pasuje kokos. Odżywkę kupiłam za ok. 8zł/250 ml w drogerii Natura. Ma przepiękny, tropikalny zapach utrzymujący się na włosach. Używam jej do mycia jak i odżywiania, łagodzi podrażnienia skalpu, nie obciąża.
  2.  Szampon oczyszczający Ziaja do włosów przetłuszczających się z lawendą, kupiłam go w celu oczyszczającym i sprawił się świetnie! Ładny zapach, wydajny, może przesuszać skalp i włosy przy częstym stosowaniu. 8zł/500ml 
  3.  Elfa, Green Pharmacy szampon do włosów normalnych pokrzywa zwyczajna 9zł/350ml drogeria Natura nowy nabytek, nie mogę powiedzieć zbyt wiele na jego temat ;) 
  4.  Babydream Shampoo - szampon do włosów dla dzieci. Dobrze radzi sobie z olejami, nie przesusza włosów i skalpu, ma przyjemny zapach chociaż nie każdemu może się podobać. Nie utrzymuje sie na włosach. Szampon dobrze się pieni, zwłaszcza po zmieszaniu z wodą. Nadaje się do cukrowego jak i kawowego peelingu skóry głowy. 4,19zł/250ml Rossmann
  5.  BingoSpa maska do włosów masło Shea i pięć alg, wzmocnienie i regeneracja. Używam jej do odżywiania, podczas olejowania (najpierw olej, a za jakiś czas maska i dalej pod czepek), myję nią włosy. Łagodzi podrażnienia skalpu, nawilża włosy. Ładnie pachnie, delikatnie, kremem(?) zapach nie utrzymuje się na włosach. Jest bardzo wydajna, nie obciąża włosów. 7zł/500g dostępna w Tesco.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz