poniedziałek, 22 lipca 2013

Aktualizacja włosowa - lipiec 2013

Dzisiaj przychodzę do Was z aktualizacją włosową. 
Po jednym farbowaniu na czarno stwierdziłam, że to jednak nie jest kolor dla mnie i kolejne farbowanie odbyło się przy pomocy farby w kolorze "mroźny brąz". 
Nie żałuje swojej decyzji o farbowaniu na czarno, bo przynajmniej przekonałam się, że to nie jest kolor dla mnie. 
Teraz wiec mam odrosty brązowe, a resztę czarną. Nie ma jednak mocnego odcięcia. Po prostu łagodne przejście za sprawą tego, że farba czarna się trochę wypłukała. Z czasem jak włosy będą rosły będę miała bardzo łagodne czarno-brązowe ombre ;) 
A oto jak prezentują sie moje włosy. Nieco pokręcone, nie chętne do współpracy po jednej stronie ;) 
Zdjęcie w świetle dziennym bez lampy

Efekt prób zrobienia zdjęcia włosom w słońcu. Niestety wiatr uniemożliwił to zadanie. Za to bardzo ładnie widać kolor moich włosów :) (po kliknięciu obydwa zdjęcia się powiększą)


Pozdrawiam, 
Ms.Yuuki

5 komentarzy:

  1. Śliczne włosy ! Zazdroszczę gęstości i koloru :)

    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O w końcu ktoś o podobnych włosach i poglądach na farbowanie :) Możesz proszę powiedzieć po czym są te piękne fale na 1 zdjęciu i jak długo Ci się utrzymują? Bo moje wyglądają tak tylko po rozpuszczeniu a zaraz potem się rozprostowują :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fale powstały od luźnego, nie ślimaczkowego, potarganego koczka
      http://www.youtube.com/watch?v=7LD-HoEfPiE tym sposobem
      http://www.youtube.com/watch?v=1hBQO5Q7jaY lub pierwszy koczek ;)
      Moje zawiązane lekk wilgotne czasami nawet suche, ale w ten sam dzień mycia trzymają się czasem cały dzień bez żadnych utrwalaczy, czasami 2 godziny, czasami godzinę. Zależy od pogody, jak jest bardziej wilgotne powietrze to się szybciej rozprostowują ;) Z doświadczenia wiem, że im włosy lepiej są nawilżone i wygładzone, to takie fale się dłużej trzymają ;)

      Usuń